Friday, 19 July 2013

New in --> Leather sandals







 Era da tanto che cercavo un paio di sandali neutri e naturali, abbinabili con qualsiasi tipo di look, il tipico must estivo, sia in viaggio che in città e finalmente li ho trovati! Sono di AnaniasSandals, e sono fatti a mano in Grecia, la cosa che mi ha maggiormente incuriosita di questi sandali è la lavorazione della pelle, il loro colore originale, infatti, era di un paio di toni più chiaro, dopo un paio di settimane al sole il colore si è "cotto" raggiungendo questa splendida tonalità, questa è la magia degli elementi naturali!

I've been looking for a pair of neutral and natural sandals for ages, great to complete every kind of look, a must have if you're a traveller or just a city-girl..and I have now found them! From AnaniasSandals,they're even handmade. The thing that intrigued me the most is the leather processing, infact the original colour was a pair of tones lighter than this, after a couple of week under the sun they got this amazing colouration, that's the magic of natural elements!




 SANDALS_AnaniasSandals

14 comments:

  1. Bellissimi..li adoro..ne ho anch'io un paio ma marroni scuri e non me li toglierei mai ^_^
    la zia Consu

    ReplyDelete
  2. Adorable sandals. By the way I notice I have not seen a comment on my blog from you are you still following.
    http://tifi11@blogspot.com

    ReplyDelete
  3. I would wear it 24/7 ....love it

    ReplyDelete
  4. Those sandals are very versatile! Cute :)

    www.mykindofjoy.blogspot.com

    ReplyDelete
  5. lovely pair of sandals! Would you like follow each other?:)

    ReplyDelete
  6. Great, i llove it!
    If you want to follow each other on gfc and bloglovin let me know on my blog:) Follow me and i will follow you back,promise!

    http://tinkerbelloflaka.blogspot.com/

    ReplyDelete
  7. Adoro i sandali di questo colore perchè, come hai detto tu, sono adatti per qualsiasi tipo di look. L'anno scorso ne ho presi un paio da Zara e devo dire che, oltre ad essere comodissimi, li abbino molto bene ai miei vari outfit :)
    Se ti va passa a fare un salto sul mio blog, io sono una tua nuova follower :)
    http://nancymaterialgirl.blogspot.it/

    baci baci
    Nancy S.

    ReplyDelete
  8. I like your sandals :D :D
    follow you ;)

    ReplyDelete
  9. Beautiful and they look so comfy!
    http://claudiapersi.blogspot.ca/

    ReplyDelete